Sunday, December 12, 2010

masihkah kau ingat???


ingatkah kau ketika di alunkn azan oleh seorang yg bernama ayah??
kau dibelai dgn penuh kasih sayang..
tanpa disedari..si ayah menitiskn air mata tanda kegembiraan..


 ingatkah kau ketika di kucup dgn penuh kasih sayang oleh si ibu??
ketika hanya sekecil tapak tangan..
di dukung selembut sutera..ingat kah kau ketika saat ini..


senyuman kesyukuran dari seorang ayah ketika kamu dilahir kn..
di dodoi dgn penuh kelembutan oleh si ayah suatu ketika dahulu..


ingat kah kita di saat kita dilahir kn dibumi ini..
disambut oleh seseorang bernama ayah..
diiringi dgn alunan ayat ayat suci..
hanya tangisan didengari oleh si ibu..
yg sanggup bertarung nyawa inginkn kita dilahirkn..
huh..
sedihhhh gileee
sayangilahhh ibubapa kitaa..
jgn lah menyakiti hati mereka..
walau sedikit pun..
=)ingat tauu..



p/s..nurul harap ibu n abah nurul akan bace post ni satu hari nnti..
      banyak kali dah nurul sakitkn hati mereka..uwaaa..
      sedihhh berpisah ngan ibu n abah..maafkn nurul ehh
      pic kat atas ni nurul rembat dari http://akuseniman.blogspot.com   
      blog kawan rapat nurul..=Phihi






18 comments:

ayu aziz said...

asal.sdeyh.sgt.entry.ni~!!
T_T..huuu

eh..ko.p.mne.men.tinggal2.ni...

Far8 budak baik said...

mmg nk suroh kau merengek pg2 ni..
haha

ayu-NiA- said...

alamak...sayu lak rs pepgi ni..ni rs cam nk lari blik kg nih...huhuhu

Cik Waning said...

sob sob sob~~

ko jangan lah weh.. huhuhu..


p/s : ha, mmg aku da nak kawen pun. jgn men. keh3.

Far8 budak baik said...

ayu..lari lahhh tak kesahh haha



cik waning..kawin je tau =P

ayu-NiA- said...

huhuhu..if i cud n i wud,..tp keje xleh nk skip nih..

zazaw said...

sedehh der
tetibe teringaat kat abah :/

ummiross said...

Nurul anak baik...

misz FaTiN said...

so sad..
sayangilah ibu ayah selagi hayat mereka masih ada..

i luv mymum..mmmuuuaaahhh.. ^_^

kella said...

tiba tiba entri ini meruntun jiwa...
terima kasih..

balkieys said...

masihkh kau ingt?
mcm pnah aku dgar,
huu..
btol2, syu weh entry nih

nora said...

oh adik ku, ko jgn nangis tau, kalau ko nangis aku pun nak nangis gak

kiwi said...

cantik gmbr tue

amir acap said...

isk2.. menitis air mate ku pabila membaca posting mu ini wahai nurul..

.::: Princess MOMOY :::. said...

touching!
dear kamu ke mana ? rindunyer...
Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

PERSONAL BUDGET PLANNER Terbaik Pilihan Momoy

EB said...

Assalamualaikum Nurul
Meaningful entry kmu ni..
Best.. I like..

Anonymous said...

Aku hanya menambahkan halaman web Anda ke favorit saya. Saya suka membaca posting Anda. Terima kasih!.

munna said...

bagus budak nurul ni... ayah ngan ibu mmg pembimbing kita