Sunday, November 20, 2011

biasa je supply cerita cerita hot dalam kampus..huh


Assalamualaikum dan hai korang..nak cite ar sikit..dulu ketika kat asasi..ak tolong kawan jual rokok kat member member..rasa bersalah gile..tapi ak x mokok pun saje jual jual..bab untung banyak...nasib ar x kantoi ngan fellow..gile jahat aku time ni..

tapi sekarang kat main campus uia gombak..x jual dah benda-benda cam gitu..dah baligh dah..haha!..skrg tengah mengsupply cerita cerita korea kat student dlm kampus ni..ramai student pempuan lah yg nak kalau bab korea ni...

tak jual pun..tapi bagi je..seposen pun xnak..asal korang bagi no hp cukup ar..hahaha!
skrg cite yg tengah hangat yg ktorg ade:

heart string
lie to me
playful kis
secreat garden

tapi yang paling dasyat skrg yg orang nak...
running man!..perghhhhh mmg ramai lah yg nak...
sumpah kelaka variety korean show ni...korang kene tengok tahu..
x payah nak belajar sangat lah kn..bengkak mata tu nnti..haha
wa ade sampai episod 67 je
kalau nak. lu halo halo je..nnti wa kasi..sediakan pendrive ke..hah!

44 comments:

Cik Asma BLuppy said...

gwangsoo= farid boboiboy..

;D

KhuJa KhuZa said...

semua ceta yg di listkan dah ada.. cuba dwld marry me marry pun siok..city hunter ka..heheh

Nurul Azima binti Jasmin said...

Nakkkk! Hanatq kat email boley? HAHA. TQ Nurul :)

nurulazimajasmin@yahoo.com

Wanie said...

niat supply tu nak mengorat la ni?hehe..meh bagi aku running man sume episod..no fon nak gak ke?haha

Unknown said...

ak nk heart string hahahahahah

Bidadari Syurga said...

running man? mcm best aja.... amboi... jual okok... haish....

Anonymous said...

nk jgk...

Anonymous said...

aarrhhh ! serius running man mmg best !! daebakk~~~ plg sakit hati nk mendwnload nye-.-''

Akin Amar said...

warghhhh!!!!best gler....
akin pun peminat cerita korea!!
best2!!! tp sume cerita tu dh tgk lorh..cume heart string je ceritanya ade separuh jer..ngee;D

Sarah Mohd Saleh said...

huahuahaha..ko dan gatal mmg xdpt dipisahkan...tp aku xlyn cte koreaaa...xbeshhhh kot

~Sal Ismail~ said...

ahah..akak pun gile korea masa kat main campus dulu!~ ;p

tieykah said...

Running man

show paling besh la

saya cello191 said...

running man mmg best...

aku ada supplier sendiri..hehe

Cik TeN10 said...

ahahh rnning men mmg ngah meletopss skrg ni !! lg satu cite korea yg best a thousand kisses !! yg ni bru lg.. besttt !!

Unknown said...

huhu aku dah sotp melayan drama2 ni..

Ayuni said...

secret garden n lie to me best!

Ayuni said...

secret garden n lie to me best!

Yumida said...

lom lg tgk citer tu...poseidon ch 391 ade ar tgk...

Anonymous said...

x layan korea la.. :)

miera said...

lahai... tak layan pulak aku korea2 ni.. tamil aku layan la... hahahaha!

m!3yr4h_LolLy said...

nak boleh ? macam mana nak dapat heh ? keh keh keh.

bestnye kalau ko 1 u dengan aku.

cik najah said...

erk.. aku layan sikit2 je.. hihi .

eyida said...

best ke? hehe

dayah SnoW Heuka said...

ahaha ta yah seposen eah adik?? no fone pon da cukup ekeke =)).. masa akak da limit na layan korea niyh.. tunggu bulan 1 la.. layan la kore niyh smpi lebam mata huhu

Nur Farah said...

perghhhhhhhhhhh guwa ta tengok citer korea.. hahahaha.. busy .. :P

aemynadira said...

fuyohhh farid minat korea ohh..jarang la lelaki minat korea, mesti farid ramai kawan pempuan kan...or..ramai peminat..hehehehe ^^

Eera Shera said...

suka dengar lagu korea je..citenye layan la gak..

Unknown said...

weyh ! aku nak jugak , burn dalam cd boleh ? heheh

m said...

nak jugak, boleh? with free postage =p

Wanie said...

mane ni?dari smlm mintak tak dapat2? :D

M Fizan said...

haha.. supplier besar lar nie.. pinjam jap citer tu ^_^..

wa nak secret garden.. eh, mana perbualan abang dan adiknya? dah takde?

Puteri Iqa Izyan said...

nak cite korea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

keh keh keh.

nurfatiha blacky said...

haha, ehem2. org tu dtg puji aku mesti suh dtg aku komen sinii. haha. klu puji betol2 xpe. haha. ye2, aku rindu kau sgt2. nape lama sgt2 kau x berbloging. haha.

xminat la layan korea. layan nora elena cukup ;p hekhekhek

nurkaloi said...

sume cite yang hang duk cite kaloi da tgok
tp tang running man tu tak tengok lagi laa pulok

J.Syazwana said...

runningman dah lame lah. hahaha.
aku paling suke jong kook !!
terbaik !
hahaha.

syazwani ab said...

aku baru nak update pasal benda ni =,=

tapikann, siyes best! lepas exam memang aku ngadap citer ni jela. madah nak gelak je doe, pecah perut denn T_T

Ct Aja said...

adeiii dah kerja ni xde masa nak tgk cite korea...hihiih, kalau time study dlu, tidur pas subuh pn takpe tgk crita korea.hhihi

Unknown said...

hahaha..gila ah..
nape gwa perempuan, tapi gwa tak la minta sangat cerita2 korea ni ye??phewww~

mocha~ said...

secREAT garden pun bolee farid,heeee

stuck said...

hahahhaa..rndu nak komeng komeng kt blog ko gak doohhh!!
lama jugak ko menyepikan diri...
betul betul study ko nih...hahhaha~
*komen copypaste* hahhaha~

Ceiler Mun said...

aku nak cerita boboiboy boleh? hikhik.

Syahirah Suhaili said...

waa..haha..dealer crita korea dah skarang kan..haha..semua crita tu bez2..running man pon memang bez..tp adiela xtengok lagi..kawan2 je yang cakap bez..haha..

Eliza Sulaiman said...

nak jugak boleh?

*muka kesian

gadis perkasa said...

Eh samelah. aku supply movie tuk member2 gak..smpi kne paggil tokan movie kot.

Running man da ade episod 70 lebih kot. HEHE.