Monday, July 18, 2011

sorong bantal terus tido..haha!!


Assalamualaikum dan hai haii..haaaa..barang yg aku paling syg sekali bantal lahh..bab hobi mmg jenis suka tidoo..pantang lah jumpe bantal..terus tarik pastu tido..sampai dlm kls pun..suara merdu si bantal memangil-mangil berjoget kat telinga ni..tadi ketika adik fadhla meluahkn perasaan ape entah haha

ketika aku berbaring menonton tb..

adik fadhla : "abg!! nk tanye ni..fadhla besa nnti nk jadi ape haa??"

aku           : "cita-cita fadhla ape??"

adik fadhla : "nak jadi pelukis"

adik ina     : "weekkk!!pelukis ape..dah ar tulisan macam cakar rimau..ade hati.."

adik fadhla : "ina ni..bagi semangat sikit boleyyy??"

aku            : "nape tetibe fadhla nk jadi pelukis nih?"

adik fadhla : " sebab adik suka bace komik..tgk dy lukis lawa je pastu menarik ...........................bla bla 
                      bla  bla.." (pnjg gile dy bebel)

adik ina     : "abg nak bantal ? hehe " ( tanduk dua kat atas)

aku           : "pandai ina!! bak sini " 

adik fadhla : " bla bla bla bla................." ( x habis lagi bercakap)

aku            : " krohhhh krooohhh kroohhhh......" (terlelap dah) haha

ina             : "abg fadhla..cakap ngan dingding jelah kn..haha =p"

adik fadhla : "cisssss sengal lahh abg ni..grrrr"


ini lahh hobi akuuu kat U..korang kene ikut..amik teladan sikit..cool je..pantang dapat bantal terus tidoq..haha
satu lagi..i am not a good listener and not a good reader..tapi lepas aku berblog..pelan-pelan aku rajin kan diri membaca..bab aku mesti hargai entry yg korang tulis..bukan senang nk wat entry kn..hehe..k see yaaa

46 comments:

cikida said...

hampeh..grrrr...
yeahh,rjin2 bace ye...even ade blog yg x reti menulis cam...wuuwu..

zOeY zAu YaH said...

tulisan ckr rimau tu yg berseni tau tak haha

daylachan said...

kate xminat korea...tp asek letak pic korea je...pooorahh~haha

Lieyly ︱ Alia said...

kesian adk tuh , apa lah punya abg !

tidoq memang best :D
ahaha !

ghost writer said...

satu hari nanti kau pasti jadi seorang penasihat yang bagus...jadi mulakan menjadi pendengar yang bagus.

shekyn chipsmore said...

ak xpayah kasik bntal la...dalam keta masok 10 mnt pown ak leh tdow smpai mmbe2 semua benggang ja smbang2 tgk2 ak dah tidoq.hahhaahhah

adan said...

ko ni telampau manja dengan bantal tahu!.. ahaha.. kesian adek ko..

Cahaya Kelembutan said...

abeh la...klu nk berceritangan manusia mcm dia ni,kena laa menulis blog eh???
(~_~)hahaha~~

Puteri Iqa Izyan said...

senang lah jadi lelaki. letak kepala atas bantal, terus tidur. jeles woo =.='

bunga said...

hahaa..senang nye dapat tido..sama jer ngn bunga..hahaa

Miz Novexx said...

sengal, boleh pulak kau tido ek...
kesian budak tu blom habes cerita lagi :D
p/s padahal aku pon sama, heheh

ayie said...

haha.. klu singgah blog ayie.. bagi bantal la..xyah baca pon..haha

MamaEma said...

memang betul tu..bukan senang nak buat entry..

kan buat entry takut tersama dgn orang lain nanti cakap copy and paste pula..

Hans said...

kalau aku jadi adik Ina tu aku dah lama hempuk muka ko dengan bantal waktu ko tidur
hahahahaha

nona hidayah said...

aku pon suka tido..hahahaha..merata2 tempat aku boleh tido..

yatie Awang said...

wah!!! kuat tido betullah...

mekasih selalu baca n3 kakak

irwan miswan said...

hahahah bungek!!!! kalau aku tengah cakap,ko tido,aku campak ko dalam kandang buaya hahaha. wehhhh...tambah lagi satu bantal...bantal pelok..ngeh2...bantal feveret mereka yang belom kawen :-P

aDieyZa said...

akk mmg jns kuat tido gak.. masa belajar dulu semua member tau akk kuat tido.. tp akk x tido dalam class.. sbb akk takut kantoi.. tp blk class, mesti trs tido.. kalau rehat stgh jam pun akk tido.. hahaha..

dah keje ni, malam mesti tido awal.. best sbb x payah fikir pasal assignment.. hihihi

J.Syazwana said...

hobi mu hobi ku jua.
kakaka
:P

cik sakdi said...

sebab tu aku malas nak kongsi masalah ngan laki. menyakitkan hati je. bak sini adik kau. biar aku yang layan dia ckp. aku pon boring sorang2 kat umah,haha

Cik TeN10 said...

ahaa.. kalau aku jadi adk ko kan.. dah lama aku main pancing2.. amik udang kering ke.. asam jawa ke.. pancing2 mulut ko tu.. kah3 ^^

syrupmasin said...

haha..sep sikit..same je dgn aku kuat tido..tido itu perlu :D

Fathiah Hamim said...

i am not a good listener! but i can hear well. =D

Qaseh dalia adelia said...

me too sorong bantal je terus tido .. im a good listener hehe

hanaahmad said...

selain jadi pembaca dan pendengar yang bagus. sekali sekala jadilah pengomen yang bagus. anak sulung ya kamu? jadilah teladan yang baik yo utk adik2. may Allah bless u. :)

YOUsoF said...

Hehhe.. aku tak boleh pulak nak tidur semudah ko tu Farid.. ;D

tapi bab² mendengar ni aku on je pastu bagi la 1,2 nasihat yang konoonnya bagus. ;D



Betul², aku macam tak sampai hati lak nak komen entry orang tanpa baca dan pahamkan dulu..

ïêmå å¢klê§ said...

tido memang best..
tapi bila cuti berbulan2 ni..
aku dah naek muntah bila asyik tido jerk...xtau nak buat ape kt umah

munna said...

kak munna pun ada bantal busuk sampai ke anak dara... dah kahwin je tinggalkan bantal tu kat rumah mak..pasal segan... sekerg ni anak mula kena penyakit kena ada selimut busuk dia bila nak tido...

mykhalis said...

yerla..takkan la tengah baca entry bantal akt kepala..tapi cuba buat..manatau tido ke..wahhaha

Faraa Eiman's said...

cis2 , kalu aku jadi adeq ko , dah lama aku sumbat bantal dlm mulot ko , muahha

ABU said...

aku masa di u pun kuat tidor jugak hahahahaha..

Asyila Zainuddin said...

selalu tido tyme kelas fizik mase kat sekolah dgn tyme lcture fizik mase kat pasum.. sbb anti-fizik.. hahahaha..

nawal addina said...

pinjam kan telinga anda untuk mendengar masalh org lain .

insyaALLAH , org lain pon akn buat bnd yg sma pd awk ;)

dayu_myself said...

tido disorongkan bantal,
pengsan disorongkan tilam,
lapar disorongkan makanan,
mati disorongkan kain kafan...

erk...apekah??
hehehehe

M Fizan said...

haha..nie hobi yg harus dijadikan sempadan..hehehe

Suhami Ahmad said...

tahu xpo...memulas2 mulas atok nak memulas buat 1 entry...huk huk

zati embong said...

ha betul 2.lelaki kena pndai mendengar tau.sgt penting 2.

Acik said...

hobi saya membaca! saya suka baca apa2pun jenis buku esp citer seram!

cucu umie said...

hahaha..alamak..kecian tu adik hang..len kali dgr lh smpai abis.. and then ckap..dh bis blom..ngntok nie..hahaha

Eazy Izzuddin said...

singgah sini beb..
xD

lilypelangi said...

lau abg aku buat, aku tarik je bantal dia . hahaa

deeya said...

mekasey sudi bace entry2 dalam belog aku .. tidur itu hobi indah . haha !

eyjalukman said...

hishhni klu cite mslh kt ko ni mmg ko tkkan dgr punye laa .
haha

Hanim Mahali said...

ahaha... kesian adik bebel sorang diri...

syErAh said...

ni msti ade bntal busuk..bek ko ngaku..haha

kesian adik ko ckap sorang2...kasi sedas dua pelempang ok gak kann..

ina,fadhla...serang abang korang yang baikk ni =p

Izzaty Ishak said...

Zaty pon sukaaa tido ni. Keh keh keh