Wednesday, August 3, 2011

ngidam macam org mengandung je!! grrrr


Assalamualikum dan hai kawan-kawan blog..nak cite sikit..adik dah macam ibarat kera kelaparan..jadi aku pun bawa dyorg jalan-jalan kat pantai sebelum ke bazar..hehe

ketika aku sedang ghairah melihat awek-awek kat pantai tu..

adik mira : "abg tengok ape tu"

aku         : "tengok makcik pakciik tu je..-,-' tnye pulak budak ni"

adik mira : "jaga mata tu sikit bolehh tak? puase kot grrrrr"

aku         : "baik mira..abg tengok mira jelahhh..haha!"

adik mira : "sengal..abg!! mira nak makan laksam lahh"

aku masih lagi melihat awek-awek kat situ seperti singa kelaparan..

adik mira : "abg nak rase penyepak mira ker??"

aku         : "ye ye..ngidam lahh tu..harap-harap yg jual laksam tu nnti macam awek-awek tu..hihi"

adik mira : "ngok ngek lahh abg ni..haah..seyes ngidam"

aku         : "ngidam macam orang mengandung je mira..grrr"

adik mira : "perempuan kn..mmg la..hihi"

pempuan kn..kalau dah mengidam tu..mmg kene layan kot..nyampahh gile..haha!..pastu..kelam kabut gak cari laksam kat bazar tu..seyes susah nk jumpe..tapi nasib baik ade sorang makcik ni ade jual laksam kat gerai dy..melepas lah aku kn..ingt awek yg jual laksam tu..ekeke..budak-budak semua..jgn tiru k..jaga mata tahu..jaga telinga..jaga idung..haha!..k see yaaaa..peace no worrr..

63 comments:

sharifahzakiah said...

hoiiiii batal pose !!! ape daaa. org pose2 jaga mata oiiii...hahaha

ayie said...

haha..ngorat je la makcik laksam tu..hehe

Fathiah Hamim said...

naseb baek aku ngidam tak teruk. =P

fathiahRAIHANA said...

eh susah ke cari laksam?
sini banyak je orang jual , hee ^^,
garang je si mira tu kan , kiut betul

fiq. said...

haish! jaga mata tu, mira dah wajib penyepak abang dia dah ni,,,ngeh2

zazaw said...

hihihi
lama aku tak jengah blog hero ni

aku tak gemar laksam
sebab ada taugehh !

Farhana Jafri said...

hahaha melayan!! org pmpuan klau dh ngidam mmng kne cari smpai jmpa.. klau x, mmng perit telinga dgr dy mmbbel.. ;P

saiazuan said...

nsb laki xmengidam.. #LOL

Nurulee said...

haha. pandai sungguh pesan kat orang suh jaga mata telinga hidung semua.
xD

nurfatiha blacky said...

HAHAHAAH. apelaa. kurus puasa.

A'IM said...

budak engineering memang macam tu..al maklumlah..tak banyak yang cantik huhu

Liyana Aziz said...

aku ngidam makan nasi lemak sedap... lalalalalalal

Ezay Hadry said...

haha ngidam laksam...
pose pose pun lain macam ko ni..wkakaka

Eva DaNiaL said...

tgk ape kt awek2 uh ? mmg senget la u nih ^__^

Asyila Zainuddin said...

hahaha.. kite lak ngidam nasikerabu.. kekeke..

echaRierie said...

hahaha..igtkn farid yg mengidam td..
erk..ckp adk ea..nt klu dh kawen hbs ko..
Hahahaha ~

Lea IsNaw! said...

nk jaga hidung kena tutup guna mask eh

Miz Novexx said...

usha makcik tu apa salahnya, makcik tu pempuan gak... kahkahkah (^__^)V

[sutera kasih] said...

cettt..tutup mata tu hehe
biasalah perempuan..i like la mira :P

nurniyusoff said...

miang keladiiiiiiiiiii ...heh

naseb normal :D

Cik Asma BLuppy said...

amboi mata..... bgus gak mira nk bagi penyepak tu.. kahkah=P

suesue said...

galak sungguh,anak sapa la ni?hahahaha..btw,tu baru adik mngidam,kalau isteri macam mn? hehehe

ABU said...

aishhh..tenga puasa ni..hahahahaha

MamaEma said...

tahupun apa yg perlu dijaga...nak jalan kira jalan tarnya..

fadh leyanie said...

dilarang mengusha awek di bulan Ramadhan..^^
renung2kan..selamat beramal..

Nonie said...

kalu sebulan ngidam mcam2 cmni jenuh jgk nk mencari...heheeh.
btw..nonie x p pazar pun lg

PinKy MoMMa said...

kena puasa smua huhu..jgn pandang2 ;p

adan said...

wei hero yg playboy.. agak2 la wei.. puasa kot...

farid lentik tak awek2 tu? nak tgk gak.. ahahaha

nona hidayah said...

jaga mata tu weh!! nnt x pasal2 hilang pahala puasa..hahaha

♥NuR SyAFiQah♥ said...

ceyh..gatal miang gak ko ni..haha

Lieyly ︱ Alia said...

nahh pdan muka kena marah ngn mira..graang jgk noh mira..kim salam kt dia , ckp tlong grang lg..ahaha !!

gedik betoii ang neyh abg !! posa3 !!

buDAK keCIK said...

wakaka lawak la adik mira ni. tp ak pun bila dtg gila dia, mcm2 yg ak ngidam. mmuahahhaha

erk, ko g bazar ramadhan ni mmg dh ade niat lain lettew. hahaha

fa-in said...

uit..nakal sungguh mata tu -.-"
da lama tak mkn laksam nak ngidam gak lah.

Cik Aish said...

hehe pompuan mmg suka ngidam tk kira la dia ngndung ke tak. hahaha..

kaizen said...

ello brader jage mate tuh... kang sesia jer ko pose.. phale xde.. aku x nk tanggung... hehehe

latest entry WW : Korg Ade Cikgu macam ni?? & Urban : Camera Paling CANGGIH

ain nadzirah said...

hoit...puasa kot..ko jgn intai lebih2 awek2 tue..kurang pahala pose kang.


thumbs up utk mira! :)

lilypelangi said...

nakal punya abg . bhahahaha

semalam ak ngidam nasi kerabu . tak dapat . huaaaaaaaaaaaaaa T.T

selamat berpuasa ^____^

syrupmasin said...

gatai noh..haha..puase2 nih..laksam?? ya Allah sedap..kau masak kan la doe..baru abg yg hebat :D

Cik TeN10 said...

haha.. naseb baik dia ngidam nak makan laksam je.. dibuatnye ngidam nak makan daging kijang mne ko nak cari ?? haha >.<

stuck said...

nafsu pun jaga..hahhaa~

nadia fatihah said...

haha, gatal mata betol ko ekk. :P

BATAL PUASA! kahkah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

baiknya abang ni..susah nk jumpa abang yg nk layan karenah adik..

Hanis Azla said...

semoga dapat terus jaga mata tu.. he..he.. alamak, tetiba teringin laksam pulak ni..

ïêmå å¢klê§ said...

ni baru layan adik,
bini nanti lagi teruk, padan muka ko,,
haha

sakura_sue said...

haha pose..pose..jage mate.

Abu Huzaifah said...

haha... bgus punya abg...

GnieSyazni said...

laksam sedap...

comeynye adik..cam korean =)

M Fizan said...

haha..hero teruk ar..mengidam awek :P

cikcomot said...

nyum nyum nyum.. sedap nye laksam..

aku pon mngidam dah nie farid..

sebab bace entry ko!


hahah

Cahaya Kehidupan said...

haishhhh......babab kang...

zati embong said...

laki xpenah ngidam ke?haha

eyjalukman said...

amboi ko farid , jaga mata doe . haha !

Qaseh dalia adelia said...

gatal gak ang ni hahaks

syAzAnA said...

eeei, babap kanggg! gatal ek?

Bidadari Syurga said...

amboi... akak rasakan. baik beli kat makcik laksam.. sah sah sedap... huhuuhuhu.....

zEri sAfEerA said...

mak aih,,, singa kelaparan. dahsyat. grrr. hehe :D

ZaNa aDieyZa said...

kalau dah teringin sangat, kadang2 boleh termimpi2 tau.. mengidam melampau namanya tu.. huhuhu

YOUsoF said...

Hehehe ikutkan aja pengidaman dan NASIHAT si Mira tu wahai Farid.. ;D



kebetulan semalam bapak aku nak tauhu panas.. banyak tempat aku cari tak jumpa².. Nasib baik lepas tu jumpa jugak...

diyan said...

jaga mta tpi dah terbaca entry nih =..=

Suhami Ahmad said...

haaa.....mata tak pose!

Nurnajwa said...

Ape punya abgla dia ni --'

.m y z. said...

practise make perfect. dah biasa layan adik mengidam, nanti dah kawen, bini mengidam senang nak jaga sbb dah biasa. haha

Daktechic said...

uwaaa,.nk jd adek b0le??
hahaha,..dpt abg cmnie siyes xcari b0pren da,.kih2

nice bl0g lah,.f0llow^-^

http://caramelea.blogspot.com/