Thursday, August 4, 2011

perghhhh..aku dapat hadiah selendang pashmina lahh!! --,--''


Assalamualaikum dan hai semua..hari ni seyes tak buat ape-ape..pas keluar ambil angin ngan adik..pas dah penat melayan karenah dyorg..terus balik ke rumah untuk berbuka..

30 minit sebelum berbuka aku on9 lah kejap..ina menyebok..

aku       : "perghhhh..ina! abg menang kot tagline kreatif alya..no 3 lak tu..waaaaaa"

adik ina : "x payah terharu sangat lah kn?..dapat hadiah ape?"

aku        : "jap..hurmmmm..selendang pashmina?..ape pashmina tu ina??langsir ker??hurmm macam 
                name  awek je"
   
adik ina : "selendang ni tudung lahh..ngok ngek tu simpan sikit boleyy"

aku       : "uwaaaa!..abg lelaki kot..celah mane nak pakai pashmina tuuuu"

adik ina : "bagi jelah kat ina..haha!!"

aku       : "uwaaaa! nak cokolat !uwaaaaaaa.."

x de lah sampai merengak gitu..jatuh saham gua nnti..haha!..tapi tu lahhh..hero dapat selendang pashmina.. mmg jadi heroin lahh pasni..haha!..seyes ina gelak guling-guling kat aku tadi..grr..tapi okey ape..thanks kat 
celoteh si alya..tahniah gak kat semua pemenang..termasuk kawan blogger aku ni sutera kasih..dapat barangan bodyshop kot..mmg wangi lah dy nnti..ekeke =p..k see ya...

p/s nak tgk senarai pemenang tagline kreatif alya tu tekan SINI eh..

60 comments:

balkieys said...

Hahahahaha! Lwak2,bleh la pkai rya ni.. :p

Bidadari Syurga said...

amboi... yahoooo... ina dpt pashmina.... memang feberet akak tu ina...

fada said...

bagi akakkkkkk..selendang raya dan jugak hadiah hari jadi..hahahahaah...

fiq. said...

wah,,,alya ke yang bagi
kui2

rezeki ina le....

Fieka Shafika said...

mesti ko bertambah sweet pas pakai pashmina tu.

syAzAnA said...

nasib baik aku xmint pashmina. haha. kalau x, aku suh kau deliver kat aku.

saiazuan said...

hahaha bg je la kt ina tu~

sharifahzakiah said...

bg aku jelaa weh. aku mmg suke pshmina tuh. hak3


weh, tlg aku jap. vote sini pleaseeeee

http://zaimzakiah.blogspot.com/2011/08/nak-tunjuk-muka-tak-malu-jap-hik3.html

Asyila Zainuddin said...

hahahahahaha..
dapat pashmina?
ngee.. at least dapat kn..
tahniah! :p

sifu im said...

haha ko menang er??tahniah2..klu ko xnk pash tu, bg kat aku je..aku leh kasi awek ak hoho

Miz Novexx said...

baguslah, lepas ni boleh kau upload gambo hero pakai shawl pashmina ye??? boleh kan, kan??
heheh... kalo taknak bak sini lah, ;)

dya mohamad said...

sesekali lelaki pakai pashmina pe slhnye.jahit jadi baju ke.hahah

echaRierie said...

wahh..congrats ~
mau tgk farid pakai pashmina blh ?
hahhaahaha ~

tieykah said...

pashmina tu kalo ko pakai cun gak kot

:D

Lea IsNaw! said...

hahaha.bagi jela kat aweks...
kalo xde, bagi kat aku..
hua3

Suhami Ahmad said...

wah...."sempena ramadan ni, lebih baik menutup aurat", atok rasalah si penganjur nak katakan...huhu

Cik TeN10 said...

kah3.. ko try la pakai pastu mik gmbar tempek kt sini.. kih3 >.<

Mira said...

please pakai pergi kelas, okay? hahah

amiey lee said...

farid kalu ko tak mau...pass kat akak hahahahaha

deeya said...

pashmina tu selendang yg cemane haaa ?? (erk ! akak buta pesyen laah)

tp cantik x ?? kalau cantik cebagi kat akak . kalau akak pkai mesti lagi cantek . muehehehe ~

buDAK keCIK said...

haha. dpt pashmina ke?? pass kt ak la. ak suka pakai pashmina ni. wakaka

ABU said...

sbnarnya aku pun baru tahu nama bendalah tu pashmina huhuhu:D

UNA budak BAEQ said...

buat tanya plak . dah dapat tuh dia nak suh pakai lettewww . paki ler pakai ler buat header belog !


:p

MamaEma said...

rezeki bulan ramadhan..bulih kasi kat adik jer

Lieyly ︱ Alia said...

HAHAH , neyh yg adik nk gelak kuat2 neyh..tuh lah hri tuh ckp bnyak sngt brng pompuan..last2 dia kena sendiri...adeihh mmg xthan..

nt try lah pkai oke , abg jgn lupa try oke ! kahh3 !

aiEz said...

auww pakai selendang meh?hehe

Pyka Rahmat said...

pashmina tu kalau bagi aku cun gak. haha

Scya Lollita said...

whoaa untglah . ce ko try pkai ne tau nampak cun kehkeh

zEri sAfEerA said...

va va va. ade org dpt pashmina la. hehe :D

ZaNa aDieyZa said...

tahniah!!

lilypelangi said...

haha . cube ko try pkai .
mesti comel kan? haha
selendang pashmina tu cmne aku pon tataw :p

ezzah said...

ahaha. tahniah2, sedekah je kat adik ko :P

M Fizan said...

x pyah terharu sangat lar kan???? hahaha

Cik Aish said...

aku ada idea. apa kata ko bg kat aku je? aku pun lum coping raya lg nih. haha

ouh iena said...

untunglaaa dpt pashmina . hehe .

zaty luvlianncezzz said...

waaaaaaaaaaa. nk2 pashmina tue. hehe
btw congratz ea

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
suatu kisah di ramadhan

m!3yr4h_LolLy said...

wah ! siap dpt pashmina to.. hee.. bolh buat raye taun nie.

syrupmasin said...

haha..untunglah..bg je adek kau..hadiah ari raye :D

Qaseh dalia adelia said...

ko pakai je lah hahaks

Aemy Shamy said...

haha..ala kira ok la tu..better than nothing kan ^^
apa slhnya hadiahkan balik kat adik/mak/makcik..bulan mulia ni baik bersedekah :p hehehee..

YOUsoF said...

Bertuahnya badan.... Kalau tak sampai hati nak bagi Ina, ko buatlah alas sarung bantal.. ok apa.. ;D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah bestnyaaa..

MiZ Rayy said...

hahahaa.. untung la adik ko..

Liyana Zahim said...

Ade gak paedah dok umah ye farid? Wakakakkakaakaka~

Cik Asma BLuppy said...

kalu kmu pakai kan nmpak euww plak..
haha..
kasi kat awek or wat alas coffee table=)

nurul diana said...

hahaha ! untungnyeee

si macho said...

pehhh meh poss sni :D wakakakka .

akak hero jgn merengek ye bhahahah :p

Wani said...

1- atas tu gambar taecyon dengan suzy dalam cite dream high . minat korea ke ?
2- siyes dapat pashmina ? ni yang nak gelak ni . bhahaha
3- lepas ni boleh guna pashmina tu tuk menari macam dalam citer hindusetan . haha

Cahaya Kehidupan said...

pergh.....NF= heroin...kuikuikui

cikcomot said...

farid.. ko baik kan?


:D


bagi kat aku je la pashmina tuu..

hahah...

♥NuR SyAFiQah♥ said...

kasi kat aku la..haha

shafmechy said...

untung kat ina =P

Nurnajwa said...

Ahahaha, best gilak dpt pashmina XD

Papepon, congrats aa ;)

ayie said...

ayoo bersyukur dengan apa yang adooo..hehe..

Aisya J said...

elehhh saja la tuu cover. sebenarnya suka enn dapat pashmina :p boleh pakai dalam bilik diam diam puji diri sndiri depan cermin enn :p

Syazwan Che Deraman said...

hehhe..

guwa susah seket nak join contest @ GA..
sebabnya, kebnyakan yang buat contest nie blogger pompuan..
mesti hadiah selendang..

ILA HonEyBuNNy said...

haha..

kelakar la adik ina neh...

ada patut nama awek...hehe

wuhooo...hai heroin melaya..optsss..ehheh

[sutera kasih] said...

tak dapat bayang rupa far8 pakai pashmina hikhikhik..

bagi kt mira saja lah :P

czueka zulaikha said...

kasi aku sajalah :) hehe
oke ape, konfem muke kau yg hensem tu brtukar jdik cun habis !
ngeh2

.m y z. said...

hahaha pashmina tu kasi kat mak buat alas meja! :P