Wednesday, April 27, 2011

kawan ibarat bantal peluk!!haha

"bantal pakcik google!! haha"


tajuk macam status kat facebook lakkk..ok
memandang kan parent duk jauh dari kita...
contoh..belajar kat oversea ke..pastu parent kat malaysia..
jauh kan??pastu..mesti lahh rindu pelukkan ciuman belaian dari ibu dan ayah...
cewah..betul tak?? ngaku lahh!!angguk pun..haha


kepada budak yang masih dibawah jagaan ibubapa..
budak masih sekolah rendah dan menengah...
budak hingusan ar senang cite..haha
korang akan rase gakk nnti..pas dh masuk U nnti..
kalau setakat U tu belakang rumah..x pyh lahh gatal-gatal nk rindu..
dekat je pun..haha..


orang cakap selalu anak bongsu yg selalu rindu parent sgt ni...
sebab anak bongsu ni terlebih sikit kasih syg...kn?
tapi aku anak ke2 pun..rindu gile-gile kat parent..kalahh rindu anak bongsu..
jadi statement tu tak leyy pakai..betul tak?? (amik hati je)
semua orang akan rindu ibu, mami, ummi, mama, ayah, papa masing2..
pangilan mama dan papa ar paling ngade..=p nyampah haha 


kalau dahh rindu sangat kat mak ayah...
yang paling dekat ngan kita siapa lagi kn kalau bukan kawan..
haaaaaa..peluk jelahh kawan tu!!ahaha..ape guna kawan kn??
tapi peluk tu agak agak ehh..kah3....pentingggggg sgt kawan ni...
tmpt lepas kn perasaan, luahkan hati, mcm mcm..


aku pun mengaku gak..kawan ar tempat lepas rindu...
org selalu cakap.."kawan ni bantal peluk"...betul kh??.
kadang2 aku main peluk je..HAHA..jatuh saham beb cakap mcm ni..
takde lahh..gurau je..
pastu..kalau pepuan ni mesti jln pegang tgn ..
sumpah ngade..=p..tapi laki x pengang ar..cover macho kot..ngeng...
tapi itu ar tanda korang rpt sgt kn??ak terima lahh jugakk (amik hati lagi)=p
aku nk minta maaf kat kawan-kawan semua..byk salah ak kat korang kn..
maaf maaf maaf (versi nabil) hehe





52 comments:

Izzaty Ishak said...

Suka gila entry ni. Teringat kawan-kawan yang terpisah. Rinduuuu~


T.T
emo pulak dah

Far8 budak baik said...

x pyh la rindu sgt haha

Cik Su Life Cycle said...

kalau cam tu kena peluk dorang sentiasa la ek.. hehe.. betul gak.. kalau kat asrama kawan la tempat ngadu

InaAchik said...

alah, pompuan jgn kata takat pegang tangan... kiss2 pon biasa jer...
cuba laki wak cenggitu... sumpah aku kata GAY! hahahahaa...

Fyqa said...

comel bntal pluk tu weh..haha

rara pinkmafia said...

ala ..... i pagill papa so ngade lah?

Maryam Fatanah said...

dr asrama spai la U..mmg kawan tmpat ngadu..balik rumah ngadu kat mak ayah pulak

fadh leyanie said...

nak peluk kawan tu mmg bole,tapi jgn la over sangat.org pikir lain plak kan..ee..g#y

Far8 budak baik said...

su..peluk jelah haha

ina..hahaha..jatuh saham beb

fika..pakcik google nye mmg ah comel

kak rara..x x..kita sama haha

maryam...xkn nk mengadu ngan pokok lak kn..hahaha

Far8 budak baik said...

leyani..hahaha..x pyh la peluk sgt

Mrs.Yie said...

rindu kat kawan2 skolah 1000 tahun yg lalu..huhu

Cik Aish said...

betul la tu, aish peluk je kawan2..kdg2 tdo kat perut dia. haha. manja ngn kawan2 jela..sob sob

Cikbeyla Nabiella said...

baik peluk bntl bucuk. haha.
tp ade gak stgh kengkawan yg tak suke dipelok. tak pasal2 kena mki hmun je nnt. :D

YOUsoF said...

Sokay aku maafkan ko seadanya.. ;D




aku suka guna ayat

hidup tanpa kawan ibarat aiskrim tanpa perisa..

budak kampung said...

hahaha aku bukan gay hahahaha...cisss...xde kaitan hahahahahah

Amoi said...

ai selalu homesick sebab ai anak bongsu. hehe

Muhamad Zaki Zafir said...

kalau yg kt oversea tu rindu kt mak ayah sgt2, xtau nk buat ape, tadah tgn, doakan kesejahteraan mak ayah. :)

Novelgurl said...

Eh dak laki pun men peluk2 ? hak2..jarang nmpk neh.Dah gerentinya dak nie manja..hiaaa~

azrinrahim said...

haha. kawan2 juga bro..kdng2 ad juga kawan makan kawan..huhu kalau jauh ngn parents apa susah, kol jer ilng rindu..huhu mcm aku bt..laal

munna said...

zaman duduk jauh dgn family mmg harapkan kawan2 sebagai ahli keluarga kita...

HonEyBuNNy said...

betul tu..

kalu d U...kawan la yg bersama2 kita di kala susah n senang..bantu kita..

dah ibu bapa jauh....T_T

fyna said...

huhuhu....like!!

Nadhirah-chan said...

tak sanggup nak bayangkan deritanya bila masuk U nanti . huaaaaa ~~!

shedameor said...

itulah speselnye pompan. jalan pegang tgn, pkre bese. kalo laki, msti kna cop gay kann ? :)

Far8 budak baik said...

yie..x pyh la rindu sgt

aish..gebu je perut masing2 haha

nabila..dah kene dah hari tu

yusof..stylahhh kau

dak novel..agak agak sikit haha

azrin..tu ar psl..ak kol minta duit je..taubat taubat..

kak muna..betol =)

hani..syahdu je bace kau nye haha

fyna..tq

nadira..cuak cuak haha

sheda..tu ar psl..kah3..

DiyanaMukhtar said...

tanpa bantal peluk, aku xle tdur.. agagaga

apik pehe said...

haha..cakap pasal rindu ni..dari awal sm smpai la nk abis..apik x balik lg rumah..huuuu

adan said...

salam.. bro tak terfikir nak peluk kawan.. hahhaha..

kau kesah ke?? said...

aku tak penah pelok kawan aku. nanti diorang konpius sebab aku terlebih hensem.

Far8 budak baik said...

diyana..x pyh la peluk batal haha

apik..sedih doe..ti balik ar cpt

adan..hahaha adoyai

weh..haha..ensem2 slow sikit hihi

cik ayin said...

saya kedua bongsu...tapi abah layan saya cam bongsu..huahahaah


sebab.....

sebab.....


saya kecik dari adik saya..huuu

Solihin Zubir said...

kalo rindu kt bii, peluk bantal gak eh? hehehe..

Far8 budak baik said...

ayin..kurang kalsium ape haha


solihin..peluk tiang pun takpe hahaha

Izyan Masri said...

TAK BOLEHLAH NAK BUAT BANTAL PELUK.KAWAN2 RAMAI LAKI.LAIN CITE KARANG.HAKHAK

Izyan Masri said...

TAK BOLEHLAH NAK BUAT BANTAL PELUK.KAWAN2 RAMAI LAKI.LAIN CITE KARANG.HAKHAK

cHan said...

prempuan cool kot kalau jalan pimpin tangan.haha:D

kalau laki buat cm tu, gay namanye.hihi:D

KAMIHIDUP said...

jemputan khas untuk anda dari KAMI. jom join teka-teki. :)

http://www.kamihidup.com/2011/04/teka-teki-rm10.html

Nuar said...

boleh kan aku jadi bantal peluk kau?

MDHAFiZ.NET said...

baru balik exam final..pulang dgn bawa bantal busuknya..happy giler dpt pulang rumah :)

geeds said...

peluk anak2 sedara lagi best. can squeeze them tightly and still get the same in return but with much extra feelings of purity and love. (:

Cik Nyna said...

kawan mudah nak cari, sahabat yang sukar dicari .

hidup ini tak bermakna tanpa kawan bergelar sahabat .

~Nabilah~ said...

bila rndu dkt parents,msti kwn yg jdi mangsa...hahaha

chemay said...

rindu pulakk kwn2 dekat matrikkk
aiyaaa
=__="

aniswany said...

ta suka peluk2 org sbb aku ni rock!!
muahaha oke tipu .

deeya said...

ta suke peluk kawan .. biasa kawan jer yang pelok ciyom . suweeet kan ??

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

ni yg wat jd makin windu nk balik kg nie..huahua

btw..sweet entry =)

cik bahulu oren said...

jeles x ktrng pmpuan dpt jln pgg2 tgn,peluk2
hahahahaaa

Miss Tira said...

Jangan rindu-rindu sangat nanti tacing lebih belajar pun tak menentu. Cool je okey. Good luck :)

nurkaloi said...

awek ibarat bntal peluk baru cunn laaahh hahaha

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

suka peluk hero2 kecik akak je..
lg best..mucuk macam huhuhu..

dtg folo kamu dik ;)
eppy blogging ya..

cikida said...

cian dy indu parent ye...heee..peluk kawan2 ketat2 okeh ! ngeh3..=p

saidatul noor farhana said...

yang ni mmg x patot...ader jugak lelaki yg drive mcm kura2..npe x mrh plak kn??ni semua nyer kalo slh je mst pompn...bantah gle2...:)